Pozitív testkép vagy testképzavar, miért is kell ezzel foglalkozni?

Közösségi fogyás

közösségi fogyás

A szakértők szerint a sikeres fogyás egyik fontos alapszabálya az, hogy mindig apró lépésekkel haladjunk előre. Ne akarjuk egyik napról a másikra átalakítani az étrendünket, az életmódunkat Apránként változtassunk Gondoljuk végig, hogy eddig mennyi zöldséget és gyümölcsöt fogyasztottunk: ha túl keveset, akkor próbáljunk meg minél több étkezést kiegészíteni egy-egy adaggal.

Az ételeket, amiket elfogyasztunk a diéta alatt, erősen befolyásolja a barátok, ismerősök véleménye, tapasztalata. Ha fogyni szeretnél vagy egészségesebben étkezni, fittebb lenni, a média lehet nagyon ösztönző és hatékony segítője a fejlődésnek, de néha rosszul is elsülhet. Íme néhány tudományosan alátámasztott tipp, hogy hogyan használd jól a közösségi médiát az egészséges életért! Légy jó megosztó! Meséld el a céljaidat minél részletesebben!

Ne feledjük, hogy csak akkor lesz hosszú távon is sikeres a diétánk, ha élvezzük az étkezéseket, ezért közösségi fogyás erőltessünk magunkra olyan ételeket, amelyeket nem szívesen eszünk meg. Ám, ha például kedveljük a halat, akkor a zöldségek és gyümölcsök mellett ebből is fogyasszunk gyakrabban.

Emellett részesítsük előnyben a teljes kiőrlésű gabonából készült élelmiszereket, és próbáljuk meg száműzni az étrendünkből az édes rágcsálnivalókat.

közösségi fogyás

Színes ételek A színes zöldségek és gyümölcsök fogyás lábduzzanat gazdagok, amelyek pozitív hatással vannak a szervezetünkre, ugyanis nagy szerepük van az egészségünk megőrzésében. Könnyebb lesz megváltoztatni az étrendünket, ha közben játszunk egy kicsit.

  • Fogyókúra, tartós fogyás, diéta étrend Utolsó Fogyókúra 8 tipp, hogyan használd a közösségi médiát fogyásra!
  • Mark donnelly fogyás

Például jelöljünk ki a hét minden napjára egy-egy színt: a hétfő lehet a sárga, ezért egészítsük ki az étkezéseinket citrommal, banánnalananásszal, csemegekukoricával. Kedden jöhet a narancssárga, együnk közösségi fogyás, mandarint, sütőtököt, sárgarépát, édesburgonyát, és így tovább.

Ez lehet a sikeres fogyás titka!

A tervezésbe vonjuk be a gyerekeket is, és szerezzük be közösen a színes ételeket. Folyamatos hidratálás Az egészséges életmód egyik alapelve a megfelelő folyadékfogyasztás, ezért fontos, hogy naponta legalább 8 pohárnyi vizet igyunk meg, lehetőleg egyenletes időközönként.

Ha megfelelő mennyiségben pótoljuk a szervezetünkben a vizet, az segít megőrizni az anyagcsere helyes ritmusát. Kezdjük reggel a hidratálást: miután felkeltünk, legyen az az első dolgunk, hogy megiszunk egy pohár vizet, később pedig másfél, két óránként figyelmeztessük magunkat a folyadékfogyasztásra.

Így fogytam le fél év alatt - A komfortzónán túl

Esti nassolás A fogyás egyik nagy ellensége, ha az esti tévézés közben rendszeresen nassolunk. Egy izgalmas film közben nehéz arra figyelni, hogy mennyi felesleges kalóriát viszünk be a szervezetünkbe. Pedig a sikeres diéta érdekében ezen a hizlaló szokásunkon változtatnunk kell.

Ha mindenképpen rágcsálni szeretnénk valamit, akkor készítsünk chipset közösségi fogyás, zellerből, cukkiniből vagy uborkából.

Fogyás közösségi segítség, A leghatékonyabb pszihologiai trükkök eredményes fógyáshoz

Ehhez vékonyan szeleteljük fel a kiválasztott zöldséget, ezután helyezzük a szeleteket egymás mellé egy sütőpapírral kibélelt tepsibe. Egy ecsettel kenjük meg a zöldség tetejét olívaolajjal, és ízlés szerint sózzuk meg.

közösségi fogyás

Száz fokra előmelegített sütőben süssük, szárítsuk — közben egyszer fordítsuk meg a szeleteket — ropogósra a házi chipset. Együtt könnyebb Ha esetleg elakadnánk a fogyókúrábanakkor ne adjuk fel azonnal, hanem kérjünk segítséget a családunktól, barátainktól.

8 tipp, hogyan használd a közösségi médiát fogyásra!

Emellett az is hasznos lehet, ha rendszeresen megosztjuk az ismerőseinkkel a diétás terveinket és az elért eredményeinket. Nem beszélve arról, ha egyszerre többen is összefogunk, és közösen, egymást támogatva próbálunk megszabadulni a felesleges kilóktól.

Támogatott Tartalom Az vagy, amit megeszel… vagy az vagy, amilyen képet mutatsz magadról a közösségi platformokon? Természetesen inkább előbbi mondáshoz közelít az igazság, a táplálkozás fontossága, a minőségi alapanyagokból készült ételek fogyasztása hatással vannak egészségi állapotunkra és testi-lelki egyensúlyunkra is. Ma már szinte követendő trenddé vált, hogy a közösségi oldalakon mindenki csak a legjobb arcát, alakját mutatja meg.

Forrás: EgészségKalauz.