Fogyás makrók segítségével

Fogyás makrók segítségével,

Egy Férfi Élete Hogyan lehet enni, amit akar, és még mindig lefogy Új év ez, és sok ember számára a fogyás az elsődleges megoldás. Valószínűleg korábban már megtették ezt a célt, és korábban kudarcot vallottak. Ezúttal tényleg, igazán meg akarja valósítani. Az egyik akadály, amelyet ezek az emberek gyakran éreznek még a kezdésben is, a megfelelő étrend kiválasztása a követendő.

Keto-hoz kellene menniük?

A keto kalkulátor használata lefogysz a szoptatás miatt

Végezzen szakaszos böjtöt? A Zone diéta vagy a nyers étel diéta? Az emberek bármennyi étrenddel eljuthatnak, ha ezek a tervek megfelelnek személyiségüknek és életstílusuknak, és fenntarthatók a végtelenségig te teszed nem akar-yo-yo diéta.

De ma megosztom veletek azt az étrend-tervet, amelyet a legjobban ajánlok. Úgy gondolom, hogy ez az egyik fenntarthatóbb és leghatékonyabb, és valójában más diétákkal együtt is használható. Ez az a rendszer, amelyet személyesen használtam az elmúlt négy évben, hogy lefogyjak és néha meg is gyarapodjak a súlyomat, az izmokra pakoljak, a derekamról centiméterrel levágjam és megerősödjek. Ez valójában egyáltalán nem diéta - legalábbis nem a hagyományos módon, ahogyan az emberek dobálják ezt a szót: nem korlátozom az elfogyasztható ételek típusait, és nem korlátozom tömegesen a kalóriákat sem.

Nagyjából mindent megeszek, amit csak akarok, beleértve a Little Debbie brownie-t, a pizzát és a Chick-fil-A fűszeres fogyás makrók segítségével szendvicseket. És ma végigvezetlek benneteket, hogyan lehetne az életetek egyszerű, de átalakító részévé tenni.

Mi a makrókövetés? Amikor követi a makrókat, arra törekszik, hogy minden nap előre meghatározott mennyiségű fehérjét, szénhidrátot és zsírt fogyasszon. Nem számít, hogy mit eszel ésszerű határokon belülhogy elérd ezeket a célokat. Mindaddig, amíg az adott nap makrótartalmain belül maradsz, jó vagy.

A makrókövetés néhány más módon is rugalmas. Először is lehet hízni és fenntartani a súlyt, és nem csak lefogyni. Másodszor, más diétákkal együtt is alkalmazhatja. Szeretsz szakaszosan gyorsan? Nos, beépítheti a makrokövetést, hogy elegendő tápanyaghoz jusson az étkezési ablak alatt. Alacsony szénhidráttartalmat csinál?

Nyomon követheti fogyás makrók segítségével makrókat, hogy megtudja, valóban fogyaszt-e alacsony szénhidráttartalmat, és elegendő kalóriát kap-e energiaigényének kielégítésére.

Szénhidrát

Bármi legyen is az egészségi vagy fitnesz célja, a makrókövetés lefedte Önt. Miért érdemes követni a makrókat a kalóriaszámlálás helyett? Valamennyi étrend lényegében úgy működik, hogy kalóriahiányba kerül, miért ne csak a kalóriákat számlálná a makrók követése helyett? Amikor nyomon követi az egyes makrotápanyagok elfogyasztott grammjainak számát, közvetett módon számolja a kalóriákat is.

hogy a görény fogyjon súlycsökkenési pontok hidzsámában

Fogyás makrók segítségével fogyás lány zümmögött azonban előnye van a tiszta kalóriaszámlálással szemben, mivel segít abban, hogy elegendő fehérjét kapjon az étrendben - ami izomépítő és javítja a sportteljesítményt.

Ez fogyás makrók segítségével teszi az energiaforrásokhoz felhasznált zsír és szénhidrát arányának manipulálását is. Kísérletezéssel kiderítheti, hogy teste kevesebb szénhidráttal és több zsírral fut-e a legjobban, vagy fordítva. Tapasztalatom a makrókövetéssel A makrókövetés számomra játékváltó volt.

Korábban kipróbáltam néhány divatos diétát, köztük az alacsony szénhidráttartalmú fajtákat, mint a Paleo és az Atkins. Fogyni tudtam ezeken az alacsony szénhidráttartalmú diétákon, de az edzőteremben nyújtott teljesítményem a szénhidrát hiánya miatt szenvedett.

És ahelyett, hogy egészségesnek és erősnek tűnnék, leeresztettnek tűnnék. Pedig csak én vagyok. Más embereknek sikere lehet az alacsony szénhidráttartalmú étrenddel főleg, ha csak a fogyásra koncentrálnak, nem pedig az atlétikai teljesítményre.

A másik diéta másik problémája a megfelelés volt. Néhány hete fogyás makrók segítségével vallásosan ragaszkodnék a diétához, de végül kimerült az akaraterőm, és azon kaptam magam, hogy sok olyan ételt zabálok, amit 'nem kellett volna' enni.

Ezután visszatérnék a szekérre, csak a ciklus újrakezdéséhez. Miután felfedeztem a makrókövetést, képes voltam manipulálni a táplálkozásomat az edzettségi céljaimtól függően. Ha az a célom, hogy nagy és erős legyek, nos, csak magasabbra állítottam a makro bevitelemet, különösen a szénhidrát bevitelemet.

Ha testzsírt kell leadnom, akkor csökkentem a makrókat, és több zsírt fogyasztok, mint szénhidrátot. De a rugalmas fogyókúra legnagyobb előnye, hogy visszaadja az autonómiát abban, amit eszek. Nincs a tiltott ételek listája. Nem kell elviselnem a mindennapi csatát, hogy a történelem legváltozatosabb, legérdekesebb étkezési tájon élhetek, miközben csak egy tucatnyi tételből álló listáról tudok enni. Azóta sem éreztem magam nélkülözöttnek vagy bűnösnek, hogy mit eszek, mióta elkezdtem követni a makrókat.

Addig eszem az általam kedvelt ételeket, ameddig az megfelel az adott napra vonatkozó makro céljaimnak.

levi karcsúsító egyenes levendulahegy későn maradhat fogyást okozhat

A rugalmas fogyókúra által fogyás makrók segítségével autonómia-érzés nagy oka annak, hogy négy éven keresztül képes fogyás makrók segítségével fenntartani ezt az étkezési módot. A kutatások azt mutatják, hogy az egészségügyi magatartás például az egészséges táplálkozás fenntarthatósága érdekében a magatartást szabadon kell választani.

Amint úgy érzi, hogy megmondják, mit kell tennie vagy mit kell tennie kellene egyél, már varrtad a kudarc magvait. Hogyan lehet nyomon követni a makrókat a fogyáshoz vagy súlygyarapodáshoz Hogyan lehet kitalálni, hogy mik legyenek a makró céljaid?

A makrók nyomon követésének első lépése annak kitalálása, hogy mik legyenek a napi makr céljaid. Ez az Ön aktuális testsúlyától, aktivitási szintjétől, egészségügyi problémáitól függ pl. Ha cukorbeteg vagy, akkor kevesebb szénhidrátot kell ennedvalamint az edzettségi céljaidtól. Ideális esetben egy tanúsított dietetikussal dolgozna együtt, aki segít meghatározni, hogy mekkora legyen a napi makróbevitel.

Ha nincs olyan helyzetben, ahol konzultálhatna dietetikussal, használhat online makro kalkulátort. A legtöbb ingyenes, de megkövetelheti, hogy regisztráljon a webhelyükre.

Az eredmények elérése érdekében fel kell iratkoznia a webhelyükre.

Makrotápanyag kalkulátor | Hogyan számítsd ki a makrókat, ha rugalmas étrendet (IIFYM) követsz?

Válaszol néhány kérdésre a súlyával, aktivitási szintjével és céljaival kapcsolatban, és ezek adják meg a makro lebontását. A makrók követésével kapcsolatos tapasztalataim alapján itt vannak durva irányelvek, amelyek alapján kiszámíthatja a makró bevitelét annak alapján, hogy fogyni vagy hízni szeretne. Ezek a számítások feltételezik, hogy hetente háromszor edz, és viszonylag magas szénhidráttartalmú étrendet fogyaszthat.

Fogyás Fehérje: 1 g x testtömeged fontban Szénhidrát: 1 g x testtömeg, fontban Zsír: 0,27 g x a testsúly kilogrammban Tehát ha ezeket a számokat használjuk, ha kg-ot nyomunk és fogyni próbálunk, akkor a makróbevitelünk így néz ki: Fehérje: gramm Zsír: 65 gramm Összes kalória: Ha kevesebb szénhidrátot szeretett volna enni, mint zsír, napi gramm szénhidrát és gramm zsír elfogyasztásával változtathatott a dolgon.

Tartsa a fogyás makrók segítségével ugyanolyan. Ez a bontás még mindig kalóriát adna Önnek, ami valószínűleg kalóriahiányba kerül, vagyis lefogy. Ha heti 1 fontot veszítesz, akkor jó vagy. Ha nem, akkor néhány módosítást kell végrehajtania erről bővebben alább. Hízik Fehérje: 1 g x testtömeged fontban Szénhidrát: 2 g x a testsúly kilogrammban Zsír: 0,75 g x a testsúly kilogrammban Tehát ha ezeket a számokat használjuk, ha kg-ot nyomunk és hízni próbálunk, akkor a napi makróbevitelünk így néz ki: Fehérje: gramm Zsír: gramm Összes kalória: 2 Ismét módosíthatja ezt annak alapján, hogy magas vagy alacsony szénhidráttartalmat szeretne-e csinálni.

Csak tartsa a fogyás makrók segítségével ugyanolyan, és módosítsa a zsírokat és a szénhidrátokat úgy, hogy még mindig elérje a 2 teljes kalóriabevitelt.

Tudja, hogy a hízáshoz bevitt makróbevitele működik, ha heti kb. Ha nem, akkor ki kell igazítania erről bővebben alább. Feltétlenül olvassa el részletes cikkünket hogyan lehet hízni.

A makrók nyomon követése Tehát megállapította a makró céljait. Most honnan tudja az elfogyasztott ételek makróbontását, és hogyan tudja nyomon követni a nap folyamán elfogyasztott makrókat?

Belép MyFitnessPal. Ez az alkalmazás rendkívül egyszerűvé teszi a makrók nyomon követését. Több mint 11 millió élelmiszer beleértve a legtöbb nagy éttermet is tartalmazó ételeket van az adatbázisukban, kalóriatartalommal és makro lebontással.

Cikkünkben a következőkről lesz szó:

Csak keresse meg, írja be a kiszolgálás méretét, és bam! Makrók követve. Akár okostelefonjával beolvashatja a csomagolt ételek vonalkódját, és a makrótájékoztató automatikusan beíródik. Az alapszolgáltatás ingyenes, és lehetővé teszi a makrók nyomon követését és a célok kitűzését. Ha csak most kezdi a makrókövetést, akkor csak erre van szüksége.

Ha már egy kicsit foglalkozott vele, javasoljuk, hogy frissítsen a prémium csomagra.

megerősítések - pozitív megerősítések - tudatos teremtés - fogyás - siker - Meditország -

Évente 50 dollárba kerül, de olyan szép funkciókat nyújt, mint például az, hogy különböző napokra különböző makrócélok érhetők el, és hogy százalékos arányban változtathatja meg a makrócélokat.

Ezek a funkciók nem szükségesek a makrók nyomon követéséhez, de nagyon jóak, ha az IIFYM segítségével fejlettebbé válik. A makrókat nyomon követheti a MyFitnessPal webhelyén, vagy letöltheti az alkalmazást az okostelefonjára. Az alkalmazást sokkal könnyebb használni, mint a weboldalt.

Honnan tudom, hogy mennyit ettem? A makrók követésének egyik legnagyobb kihívása a részek kitalálása. A makro bevitel pontos kiszámításához tudnia kell, hogy mennyi ételt fogyaszt. A standardizált, előre adagolt formában kapható ételek könnyűek. Például, ha csomagolt fehérjeszeletet eszel, csak keresse meg a MyFitnessPal-on, és írja be a naplójába. Makrók kiszámítva. Ugyanez a helyzet a standard éttermi ételekkel, mint például a Big Mac. Ha valamit eszel, ahol az adagok mérete változik, és te irányítod, akkor a dolgok kissé bonyolultabbá válnak.

A makrokövetés ezen része bevallottan eleinte furcsának éreztem magam. Soha nem gondoltam volna, hogy a haver leszek, aki a gabonafélémet mérem. De itt vagyok. Egy idő után ez csak másodlagossá válik. Amikor otthon vagyok, megmérem az ételek nagy masszázs segíti- e a zsírtartalmat. Például minden reggel van egy egész tojásom és 8 uncia tojásfehérje adagolva egy mérőpohárban egy uncia aprított sajttal mérlegre mérve.

A reggel közepén elfogyasztott étkezésemhez 82 gramm Cinnamon Toast Crunch mérlegben mérve két tejsavó tejsavófehérje turmixot tartalmaz íme a tejsavó típusa, amelyet ajánlok és két evőkanál olívaolaj durván hangzik, de nem bánom. Ez fogyás makrók segítségével fajta mérés nem túl nehéz, ha csak pár ételt kombinál pl.

De mit csinálsz, ha összetettebb ételkombinációt eszik pl. Étterem vagy nagymama hálaadó vacsoraamikor mérleget hozol és az étel mérlegelése furcsa és társadalmilag kínos lenne? Ha összetett ételekről van szó, és otthon eszel, akkor a recept minden fogyás makrók segítségével beírhatod a MyFitnessPal-ba és létrehozhatsz egyetlen ételt a recept előállításához a jövőben. De ez elég unalmas. Teljesen pontos? Az emberek több krémet, olajat, húst vagy bármi mást fognak használni az egyes recepteknél.

legnépszerűbb női fogyókúrás kiegészítők most fogynia kell

Courtney fogyás nem kell pontosnak lenni a követési makrókkal, hogy működjön. Amíg van durva elképzelése arról, hogy mennyit eszik, addig jó.

Ne izzadjon a részletek. Napi étkezésem nagy részét kimérem, kivéve a vacsorát. Ott csak szemezgetek, és megfontolt mennyiségű ételt tálalok ki, hogy a családommal együtt ehessek, anélkül, hogy mérlegemre kellene mérnem az ételemet. Ugyanez vonatkozik az étkezésre vagy a más házában való étkezésre is, amikor az étel összetevőinek pontos aránya nem egyértelmű, és a táplálkozási információk nincsenek egységesítve. Csak szemgolyó, és használja az ítéletet.