A hasi zsír megszüntetése - A has definiálása

Enni karbantartási veszít zsírt

Kalória-ciklusok és működésük Kalória-ciklusok olyan megközelítés az étkezéshez, amelynek célja a fogyás stagnálásának megakadályozása az anyagcsere "megcsalásával".

Széles körben használják izomgyarapodáshoz anélkül, hogy híznának.

enni karbantartási veszít zsírt

A kalóriabiciklizés valójában nem diéta, hanem az anyagcsere manipulálásának módszere a kalóriabevitel napról napra történő változtatásával. Sokan, akik használják, nagyobb átfogó zsírvesztést tapasztaltak, kevesebb a pangás vagy a zsírvesztés. Ez ösztönzi az izomszövet megőrzését is, ami mindig kockázatot jelent a kalóriák csökkentése során.

A zsírvesztés hétvégéje

A technika ellentmondásos, de sokan arról számoltak be, hogy a kalóriák kerékpározása a hagyományos étrend helyett jó eredményeket hozott számukra. Ez azonban egy olyan technika, amelynek követése sok önfegyelmet követel, valamint a szorgalmat a kalóriák elég pontos mérésére.

A kalóriaciklus mögött álló elmélet Alapvetően a kalória-ciklusok megpróbálják megoldani a test hajlamát arra, hogy állandó és stabil maradjon ami homeosztázisként ismert A testzsír kiküszöböléséhez meg kell kényszeríteni a testét a régi energiatárolók használatára.

Ennek egyetlen módja az, ha kalóriahiányba kerül.

Szüntesse meg a hasi zsírt - hasi gyakorlatok és genetika

Más szóval, kevesebb kalóriát fogyasszon el, mint amennyit naponta elköltenek az alapvető funkciók és hogyan lehet fogyni pms fenntartása érdekében, függetlenül attól, hogy edz, vagy csak sétál a munkahelyén.

Csökkentse a kalóriatartalmat a fenntartási szint alá, és elkezdi a testzsír felszabadulását, mivel a szervezete ezeket a készleteket használja fel a hiány pótlására. Egyél több kalóriát, mint amennyire a testednek szüksége van, és elkezdesz felesleges energiát testzsírként tárolni.

enni karbantartási veszít zsírt

Ez egy nagyon egyszerű képlet, kalória, kalória el. Amit a kalóriabiciklizéssel próbál megtenni, az a természetes hajlam elkerülése a homeosztázis felé. A zsírvesztés nem feltétlenül a nap során elvesztett kalóriákról szól, sokkal inkább az idő múlásával jelentkező hiányról.

A zsírégető zóna nyomában

Lehetséges váltogatni a napokat kalóriadeficitekkel és a napokat kis bónusz mellett, és így is fogyni. Még jobb, ha az alacsony kalóriatartalmú napokat váltogatjuk valamivel magasabb kalóriatartalmú napokkal, az izomszövet vesztesége kevésbé valószínű és kevésbé hajlamos a fogyás stagnálására.

enni karbantartási veszít zsírt

És bár a kezdeti zsírvesztés kevésbé drámai lehet, mint enni karbantartási veszít zsírt tartós hiányba helyeznéd magad, az idővel történő kerékpározás nagyobb testzsírcsökkenést és kevesebb izomszövetet eredményez. Vagy legalábbis ez az elmélet. Hogy őszinte legyek, nagyon kevés tudományos bizonyíték van erről, annak ellenére, hogy azok, enni karbantartási veszít zsírt megfelelően megközelítették, jobb eredményeket értek el.

Példa egy kalória-ciklusra Ha ki akarja próbálni a kalóriabiciklizést, akkor tudnia kell néhány dolgot:.

Hogyan éget 10 font zsírt

Hány kalóriát fogyasszon a jelenlegi súlyának fenntartása érdekében. Hány kiló testzsírt akar fogyni a diéta során.

Hogyan: Vitalis párolóedények - tisztítás és karbantartás

Az edzésprogram és annak intenzitása Miután ezt tudta, alapvetően az a kérdés, hogy hogyan kell elosztani a kalóriákat a hét folyamán a szükséges kalóriahiány előállításához.

Lássunk tehát egy példát. Tegyük fel, hogy 30 éves férfi vagy, aki 90 kiló és 1,80 méter magas; és hogy hetente háromszor gyakorol.

enni karbantartási veszít zsírt

Napi kalóriát vagy heti 17 kalóriát szeretne enni a jelenlegi súlyának fenntartása érdekében. Tehát egy hét leforgása alatt kalória teljes hiányt hozna létre. Ha ezt a csökkentést hétfőtől vasárnapig hajtja végre, akkor minden nap kalóriát fogyasztana, összesen heti kalóriát. Tudom, hogy kissé bosszantó számokat csinálni, de kövessen még egy kicsit, hogy képet kapjon arról, hogyan kell helyesen csinálni.

Kalóriája minden nap azonos lenne, ami a hét végén kalóriahiányt eredményezne. Ha kalória-kerékpározást használna, akkor a kalóriája a következőképpen nézne ki: Hétfő.

enni karbantartási veszít zsírt